Direktlänk till inlägg 22 september 2011

10 vanliga tecken på otrohet

Av youthinkyouknow - 22 september 2011 22:26

-Ett vanligt tecken på otrohet är att din partner plötsligt har en mycket hög mobilräkning utan att kunna förklara varför.


-Ett annat vanligt tecken på otrohet är att din partner växlar mellan att ömsom dra sig undan och ömsom vara ovanligt kärleksfull och närvarande.


-Om din partner verkar glad men har hela tiden tankarna på annat håll kan också det vara ett tecken på otrohet.


-Kanske din partner har skaffat sig ett nytt fritidsintresse som tar upp allt mer tid som du dessutom inte får följa med på. Detta kan också vara ett tecken.


-Flera tecken på otrohet kan vara om din partner drar sig undan och skickar sms utan att kunna uppge vem de är till.


-Tecken kan också vara om din partner plötsligt har börjat bry sig mer om hur han/hon ser ut och har börjat göra sig finare än vanligt när han/hon ensam ska gå bort.


-Ett tecken kan vara att din partner arbetar mer övertid än vanligt.


-Ytterligare ett tecken är om din partner ljuger om var han/hon varit eller ger osammanhängande förklaringar som inte går ihop.


-Din partner stannar ofta uppe vid datorn efter du gått och lagt dig och mailar okända personer är ett vanligt tecken på otrohet.


-Ett sista vanligt tecken på otrohet är om det har börjat ringa någon som lägger på när du svarar och din partner har även börjat gå undan för att svara när det ringer.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av youthinkyouknow - 3 oktober 2011 19:33


Jag e så trött på de här, på allt, nästan!! Har ingen ork lr lust att göra någonting. Vad jag än gör så känns de meningslöst, för vad jag än gör så dyker de alltid upp något nytt lr någon som sätter käpparna i hjulet! Nu när jag samlat krafter och ...

Av youthinkyouknow - 1 oktober 2011 19:59

Visst e de sjukt att man kan sakna en människa som har gjort en så illa??! Visst e de sjukt att ju längre tiden går så lyckas man förtränga allt de negativa och man lyckas sakna allt de positiva ni delat tillsammans.... Den ena händelsen avlöser som ...

Av youthinkyouknow - 24 september 2011 22:39


Detta e en undersökning från aftonbladet, Kommentera gärna vart ni anser gränsen för otrohet går för er?! ...

Av youthinkyouknow - 24 september 2011 21:22


Vart ska man börja? De e så otroligt mycke jag vill få ur mej. Så mycke frågor utan svar.  Men för att komma igång kan jag berätta lite om mej själv. Jag har alltid varit en väldigt framåt, positiv och glad tjej, med många och stora drömmar om fram...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards